Šílená sobota

24. března 2012 v 11:37 | Samantha :) |  > Day after day
Tak jo, tento článek je přednastavený, protože v tuto dobu už se nenacházím doma..

Rodiče měli nedávno zas super nápad, že si zajedem v sobotu na výlet. Což by nebylo to nejhorší, jenže jak si moji rodiče představují rodinný výlet to je nejhorší.. Zámek nebo hrad, oběd v restauraci a potom příroda.
Zkráceně - já, dvojče, máma a táta ráno vyjedem (už!) v půl devátý abychom někde stihli nějakou prohlídku, potom pujdem na oběd do restaurace a pak budem někam pochodovat abychom se podívali na vodopad nebo co..

(ilustrační foto)

Grr!!.. Já vím, že někomu to může přijít zábavné a na někoho rodiče třeba nemají čas takže by to bral. Na mě taky nemají moc čas, ale hrady a zámky nenávidím a upřímně řečeno chodit se mi taky nikde nechce. A navíc je sobota a já budu muset vstávat nejpozději v 8 hodin.. Pokusím se spánek dohnat při cestě v autě a se sluchátky v uších, ale přece jen to nebude takové jako moje postýlka...
Držte mi palce ať dnešek, který nyní už probíhá přežiji..